Czas realizacji i dostawy

JAK REALIZUJEMY DOSTAWY MEBLI

Sklep Vero realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Nie ma możliwości odbioru osobistego złożonych zamówień. Realizujemy wysyłki za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy transportowej zajmującej się dostawą mebli.

Koszt dostawy jest automatycznie wskazany na karcie zamówienia .

CZAS DOSTAWY:

 

Zamówienia realizujemy od 3 dni roboczych do 10 tygodni od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w zależności od dostępności wybranego asortymentu, wskazanej na karcie każdego produktu.

GODZINY DOSTAWY:

 

Dostawy realizowane są w dni robocze w godzinach od 8.00 – 20.00. Dokładny termin i godziny dostawy są uzgadniane indywidualnie pomiędzy firmą transportową a Konsumentem.

Uwaga! Istnieje możliwość odpłatnej zmiany uzgodnionego z firmą transportową terminu dostawy. W tym celu należy skontaktować się z firmą transportową i uzgodnić zmianę zaplanowanego terminu dostawy. Koszt zmiany ustalonego terminu dostawy wynosi 200 zł.

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy, towar zostanie zwrócony do sprzedawcy.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę na szerokość drzwi klatki schodowej i wejściowych oraz gabarytów mebla w miejscu jego przeznaczenia, bowiem Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla.

Informacje

JAK REALIZUJEMY DOSTAWY MEBLI

Sklep Vero realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Nie ma możliwości odbioru osobistego złożonych zamówień. Realizujemy wysyłki za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy transportowej zajmującej się dostawą mebli.

Koszt dostawy jest automatycznie wskazany na karcie zamówienia .

CZAS DOSTAWY:

 

Zamówienia realizujemy od 3 dni roboczych do 10 tygodni od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w zależności od dostępności wybranego asortymentu, wskazanej na karcie każdego produktu.

 

GODZINY DOSTAWY:

 

Dostawy realizowane są w dni robocze w godzinach od 8.00 – 20.00. Dokładny termin i godziny dostawy są uzgadniane indywidualnie pomiędzy firmą transportową a Konsumentem.

 

Uwaga! Istnieje możliwość odpłatnej zmiany uzgodnionego z firmą transportową terminu dostawy. W tym celu należy skontaktować się z firmą transportową i uzgodnić zmianę zaplanowanego terminu dostawy. Koszt zmiany ustalonego terminu dostawy wynosi 200 zł.

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy, towar zostanie zwrócony do sprzedawcy.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę na szerokość drzwi klatki schodowej i wejściowych oraz gabarytów mebla w miejscu jego przeznaczenia, bowiem Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla.

Stay up to date

Sign up to receive our newsletter – to know more and use more. Premiere collections, latest interior trends, promotions and sales.

newsletter

Bądź na bieżąco

Zapisz się, by dostawać nasz newsletter – by wiedzieć więcej i więcej korzystać. Premierowe kolekcje, najnowsze wnętrzarskie trendy, promocje i wyprzedaże.

newsletter